tiistai 26. huhtikuuta 2016

Klipsuista

  Taannoisella kurssilla aloin  tekemään kassia. Sain ulkokuoren kokoamista vaille valmiiksi ja olen jatkanut siitä kotioloissa. Varastoistani löysin sinistä puuvillalankaa, mutten arvannut miten paljon loppuviimeksi siihen tarvitaan. Lanka tietysti loppui kesken ja sitten loppui myös se seuraavaksi sopivin  vähän tummemman sininen. Oli turvauduttava siihen mitä itseltä löytyi, sillä koko kaupungista ei löytynyt  lähellekkään sinistä puuvillalankaa.
  Vuori on valmiiksi tikatua vanuvuoria, jonka sisäpuolelle laitoin puuvillakankaan kaksinen taskuineen. Laukku suljetaan vetoketjulla.
        Työtunteja en laskenut.

  Klipsumateriaalin osalta olen täysin lahjoitusten varassa, joten
                   valtaisa kiitos jokaiselle 
        yksittäisen klipsun  pelastajalle!

8 kommenttia:

kosotäti kirjoitti...

On tuohon kaunottareen työtunteja varmasti uponnnut.

enkulin käsityöt kirjoitti...

No WAU miten upea ja varmasti isotöinen.

Sipi kirjoitti...

Onpa upea!

Mindy kirjoitti...

Ihana laukku!

sirkkis kirjoitti...

Voi miten ihana kesäinen laukku ja minä tykkään tuosta sinisestä.

Marjut kirjoitti...

Kerrassaan upea laukku :)

intsu kirjoitti...

Kyllä on kuule upea laukku. Suuritöinen,mutta taatusti vaivan arvoinen.

*VEKKI* kirjoitti...

No nyt on kyllä hieno laukku. Klipsuista on nähty monta mallia, mutta kyllä tämä on kaunein minkä minä olen nähnyt. Nuo kukat on niin hienot.