maanantai 20. huhtikuuta 2009

Baretti

on ollut haaveissa. Langan siihen bongasin Tapion kaupasta lauantaina ja se on Sublimen Baby casmir merino silkkiä noin 70g.Mallin näin talvella Kauhavan Neuleklubin kokoontumisessa valmiina ja panin muistiini, että ohje on SK (Suuri Käsityölehti) numero 8/2001. Löysin lehden kirpparilta, hinta huima 1.50 €. Ohje on mm. 7-veikka langalle, mutta tein suoraan ohjeen mukaan ja olen tyytyväinen. Samasta langasta on tulossa vielä kämmekkäät, mutta mulla oli kiire kokeilla uutta kameraa ja sen toimivuutta.

6 kommenttia:

intsu kirjoitti...

Voi hyvä jysäys,nyt on jo Tapion kaupan langoista valmistakin ehtinyt tulla! Kun mä en ole ehtinyt kuin vasta haaveilla! Tosi upean mallinen baretti onkin.

Malli45 kirjoitti...

Kaunis baretti! Nopea olet ollut, kun olet kuitenkin käynyt Opiston näyttelyssäkin. Sun "Sudoku"-tilkkutyö oli siellä etuseinällä esiintyjien taustana. Se on kaunis!

sibylla kirjoitti...

Todella nopea olet! Täytyy katsoa onko mulla tuo lehti!

Matleena kirjoitti...

Kaunis baretti! ;) Pitääpä ruveta katselemaan, löytyiskö tuo lehti jostain.

Sipi kirjoitti...

Ihanan näköinen baretti! Valtaisa vauhti sulla on ollut tuon tekemisessä :)

Heleena kirjoitti...

Sain jo siellä Tapiolla oikein ahaa elämyksen, kun näin tämän langan. Kutoessa en muistanut edes pärvööttää kertaakaan. Tänään vasta huomasin, etten ehtinyt Tapion Alpakka-lankahyllyjen ääreen, vaikka mulla oli muistilapulla värien numerot. Seuraavaan kertaan.....